Szervezeti és modell jellegű együttműködés kiépítése
4. Az innováció jellemzői:
4.1 Az innováció címe:
Belső hálózati együttműködés
A Dél-Zselic Középiskola szakmai szervezeti midellje
4.2 Az innováció tömör tartalmi leírása:
A Dél-Zselic Középiskola általános iskoláinak szakmai végrehajtó testülete az Ügyvivői Testület (executive board: a továbbiakban: board). A board ellenőrzi és irányítja a Dél-Zselic Középiskola általános iskolái szakmai munkáját és annak munkaközösségeit. A boardba csak teljes jogú tagok választhatók. Teljes jogú tagok a Dél-Zselic Középiskola általános iskoláinak igazgatói. A boardban három tag dolgozik (junior, elnök, szenior). Az újonnan megválasztott tag a junior tisztséget tölti be. Éves váltásban lesz a juniorból elnök, elnökből szenior.
4.3 Az intézmény saját web-oldala, ahol az innovációt közzétették:
Mindenkinek saját címe
4.4 Az innováció újdonságértéke az intézmény életében:
A jó döntés mögött adatok, információk, elemzések és módszerek sokasága áll. A rendszer megadja a lehetőséget a döntéshozók számára, hogy használják a kreativitásukat, egyszerűen, közvetlenül és azonnal. Összegyűjtöttük, hogy melyek azok az problématerületek, melyek az i9ntézményben indukálódnak és mindhárom szintet ( óvoda, iskola, középiskola) érintik. A vezetők feladata, hogy szerteágazó, előre láthatatlan problémákra megoldásokat találjanak. Ez a belső hálózati együttműködés lehetőséget ad a demokratikus, gyors, szakmailag megalapozott döntések meghozatalára, és azok ellenőrzésére.
4.5 A humánerőforrás:
Az intézmény tagintézmény-vezetői lehetnek a board tagjai. Hároméves váltásban választják a board tisztségviselőit.
5. Információk az innovációt hasznosítók számára:
5.1 Az innováció típusa:
Szerkezeti modell
5.2 Az innováció mely intézményben alkalmazható:
Általános iskola
Dokumentumtár